Jak stworzyć stronę WWW dla przedsiębiorstwa?

To, co do niedawna było domeną agencji, zawitało pod strzechy zwykłych użytkowników Internetu. Obecnie każdy może osobiście stworzyć firmową witrynę internetową i wykorzystywać ją jako świetny kanał komunikacji marketingowej.
Wypróbowanym jak też docenianym przez użytkowników na całym globie instrumentem do owego celu są tak zwane kreatory stron, dzięki którym bez nieodzowności posiadania zaawansowanej erudycji technologicznej można przyszykować atrakcyjną wizytówkę własnej firmy w sieci.

domeny

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com
Samodzielne kreowanie strony będzie to rozwiązanie szczególnie korzystne dla posiadaczy małych i średnich przedsiębiorstw, które nie dysponują budżetami na realizację drogich kampanii marketingowych. Współcześnie internet otwiera także przed nimi morze możliwości na dodatkową reklamę on-line. Wziąwszy pod uwagę, iż regularnie powiększa się ilość osób poszukujących usług z pomocą internetowych wyszukiwarek, obecność w internecie staje się jednym z newralgicznych sposobów zdobywania nowych klientów.
Najpierw musimy zastanowić się, jak wielki budżet chcemy określić na stworzenie nowej strony internetowej. Chociaż odpowiedź „nie pragnę nic płacić” podsuwa się sama przez się, dobrze przemyślmy ją. Większość darmowych stron pozbawiona jest istotnych funkcjonalności (na przykład możliwości stworzenia wersji mobilnej strony, dodania społecznościowych wtyczek), jakie korzystnie oddziałują na wizerunek Przedsiębiorstwa. Poza tym nierzadko strony te muszą na siebie zarobić w odmienny sposób – np. poprzez wyświetlanie reklam.

Rozważmy więc, czy nie lepiej uiścić niedużą sumę i mieć całkowitą kontrolę nad zawartością witryny i jej ostatecznym kształtem. Następnie musimy znaleźć wolne domeny.