Fotografie w 3D drogocenny oraz zadowalający artykuł.

Nowoczesny sposób wizualizacji umożliwiający w bardzo szczegółowy sposób zbadać nam artykuł w wymiarze 3D jest to fotografia obrotowa. Przy tworzeniu tej wizualizacji należy zrealizować parę koniecznych kroków. Pierwszym z etapów jest przygotowanie właściwego stanowiska.
Musi być to stanowisko, gdzie fotograf śmiało będzie potrafił z każdej strony sfotografować ustalony produkt. Jednocześnie bardzo ważne tutaj jest dobranie tła. Najlepsze jest jasne tło, ponieważ w dalszej obróbce łatwo takowe tło jest wymienić.



3d
Autor: Philippe Put
Źródło: http://www.flickr.com
Po zorganizowaniu miejsca należy we właściwysposób przygotować artykuł. Musimy pamiętać, aby żaden z elementów fotografowanego artykułunie był odblaskowy- metalowy. Powoduje to bowiem odbicie fotografa lub w sytuacji zastosowania lampy błyskowej następstwo pasywnego oświetlenia. Jak widzimy jest to bardzo luksusowe przedsięwzięcie, gdyż wymaga to wielu serii zdjęć. Każde z zrealizowanych ujęć musi być właściwe, staranniejak i drobiazgowe. Wszystkie fotografie powinny być wykonane w tej samej jakości. Zazwyczaj zdarza się, że ok 60-70 procent zdjęć wykonanychpodczas w czasietakiej sesji jest odrzucanych. Istotnym powodem,, dlaczego takie fotografie są odrzucane jest za mała ostrość.

Zdarza się, że sesja produktowa inaczej fotografia obrotowa , dzięki której później zostanie zrobiona wizualizacja 3D trwa wiele godzin. Jest bardzo męczące jednakże daje wiele radości po jej wykonaniu. Po zakończeniu sesji czy doborze odpowiednich ujęć jesteśmy już w połowie drogi do triumfu. Teraz zabieramy się za ostatnie wykonanie wizualizacji. I w tym miejscu w zależności z jaką częstotliwością ma być wykonana wizualizacja musimy dobrać odpowiednią ilość ujęć. Bardzo często liczba ta przekracza kilkaset zdjęć. Sama wizualizacja wytwarzana jest przez właściwe, specjalistyczne programy komputerowe.

Fotograf robiący zdjęcie
Autor: Elvert Barnes
Źródło: http://www.flickr.com
Jednakże człowiek powinien wszystkie dane wprowadzić do programu i co najważniejsze czuwać nad ich poprawnością. I tutaj zbliżamy się do końca tworzenia wizualizacji 3D aranżowanej przez fotografię obrotową. Mimo wielkiego nakładu pracy w takową formę prezentacji produktów, staje się ona bardzo znana. Sprzedawcy muszą, w coraz to bardziej wymyślne sposoby zachęcać potencjalnych klientów do kupna właśnie ich artykułów. A i nabywca staje się coraz bardziej wybredny.