Billboardy – droga na zostanie zuważonym przez setki osób

Reklama dźwignią handlu – prawda wiadoma wszystkim. Im większa ilość osób pozna usługę, tym więcej zyska możliwość na zakup. Dlatego strategiczne jest rozmieszczenie reklamówki, jak również jej rozmiar. Skąpiąc na reklmę tamujesz powodzenie swojego artykułu.

Reklama

Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com
Rzucaj się oczy – umieść reklamę na billboardzie

Billboardy to wielkie oświetlane plansze na których umieszcza się afisze promocyjne. Dużym formatem odznaczają się billboardy (na przykład: billboardy w bełchatowie). Nikt nie minie nich nieporuszony. Jej gabaryty zaręczają, że tysiące ludzi co dzień będą napotykać się na nasz artykuł. Dzięki temu firma zacznie być sławna, a grono ewentualnych zainteresowanych rozrośnie się. Chwytliwe slogany reklamowe umieszczone na billboardzie mogą przerodzić się w tak bardzo popularne, że przejdą do historii, będą skwapliwie przytaczane, co jeszcze bardziej umocni pozycję marki na rynku. Frapującym odbiorców zabiegiem jest seria billboardów, kiedy na początkowym zamieszczono by pytanie, a dopiero później odpowiedzieć. W minionych latach sławny był kazus, gdy pewna firma wynajęła dwa billboardy koło siebie. Na pierwszym umiejscowiła zmyśloną sytuację będącą marzeniem sporu osób, a na drugim dała raklamę swojej firmy, która to pragnienie spełniała – jest to wspaniały pokaz pomysłowości!

Reklama

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com

Zaplanuj kampanię reklamową i wynajmij billboardy

Wiele firm trudniących się wynajmem powierzchni reklamowych chętnych jest wesprzeć w rozplanowaniu kompleksowej operacji marketingowej.

Ponadto podpowiadają jak określić kim jest klient, do którego chcemy trafić i na tej kanwie proponują opracowanie projektu graficznego, jego druk i montaż. Na prośbę zleceniodawcy przeprowadzane są ankiety przed, jak i po instalacji reklamy. Zabiegi te mają za zadanie udzielić odpowiedzi na zagadnienie czy kampania odniosła sukces, i jaka jest jej skuteczność. Niepodważalną zaletą wynajmu billboardu jest nieduży nakład pieniężny, jaki musimy na nią przeznaczyć. Przykładem może być: